Friday, March 06, 2009

i'm legend

今个礼拜裁员名单上无我既名~~
又过一关~~!!!

都知又会裁员咯啦~~
皆因上个礼拜有场 30 亿既工停咗,等咩啊?仲吾炒人咩~~!!??
就甘提心吊胆既过咗5日~~
好彩~~!!!! 仲可以赚多个月粮~~

家阵真係睇住 Dubai 死~~
我间公司大大话话都炒咗百几二白人咯~~
原本我间公司得5个马来西亚人~~
家阵炒咗两条~~
仲剩返3条咋~~

你老昧啊~~
我场工都停咗大大话话都有4个几月~~
就甘拾头拾尾~卑我白白拿咗几十千马币~~

我仲未中炒啊~~
你吹咩~~!!??
甘代表 D 咩呀?
个人认为~~ 我吾係有料,就係好好运~~

lolz~~
扑你个街啊~
@#!@#$%^

i'm legend~~~~!!!!!!

No comments: